AJANKOHTAISTA

Miksi tarvitsemme uuden alakoulun?

Kauniaisten Kokoomuksen Satu Mollgren kirjoitti koulurakennuksista:

Kauniaisiin tarvitaan uusi suomenkielinen alakoulu, koska Mäntymäen koulu on liian pieni, liian pienellä tontilla ja liian kallis korjata toimivaksi ja turvalliseksi oppimisympäristöksi.

Lue Sadun kirjoitus

Pidetään huolta Kauniaisten taloudesta

Kauniaisten Kokoomuksen Lauri Ant-Wuorinen kirjoitti kaupunkimme taloudesta:

Kauniaisten taloutta on hoidettu vastuullisesti ilman veronkorotuksia kuluneen valtuustokauden aikana. Talouden tasapainottamisessa on tärkeää, että pidämme huolta tuloista ja pidämme menot kurissa...

Lue Laurin kirjoitus

Elina Lepomäki: Mahdollisuuksien kaupunki 25.3.

Kauniaisten Kokoomus järjesti etätilaisuuden yhdessä Elina Lepomäen kanssa. Elina Lepomäki on Kokoomuksen varapuheenjohtaja ja kuntavaaliehdokkaana Helsingissä.

Kansallisen Kokoomuksen kuntavaaliohjelma

Me kaikki haluamme hyvinvointia, mutta miten siihen päästään? Kokoomus on julkaissut vaaliohjelmansa.

Tervetuloa tutustumaan.

Ehdokkaaksi kuntavaaleihin

Tule mukaan kuntavaaleihin!

Kesäkuussa 2021 valitaan kuntien päättäjät. Tule mukaan päätöksentekoon!

Kauniaisten Kokoomuksen ehdokkaaksi

Uutisia

Elina Lepomäki: Mahdollisuuksien kaupunki 25.3.

9.3.2021
Kauniaisten Kokoomus järjestää etätilaisuuden yhdessä Elina Lepomäen kanssa.

Kaupunkirata

2.3.2021
Kauniaisten kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Tapani Ala-Reinikka kirjoitti kaupunkiradasta KaunisGraniin.

Antti Häkkäsen keskustelutilaisuus

1.12.2020
Kokoomuksen varapuheenjohtaja Antti Häkkänen pohjusti kattavasti Kauniaisten Kokoomuksen järjestämää keskustelutilaisuutta Kokoomuksen kannoilla ja linjauksilla. Ulko- ja turvallisuuspolitiikka, koulutus, sote-ja maakuntauudistus, talous ja työllisyys olivat keskeisimmät aiheet. Kysymyksiä herätti sote- ja maakuntauudistus sekä lasten ja nuorten hyvinvointi.

Tupamäki Uudenmaan Kokoomuksen varapuheenjohtajaksi

30.11.2020
Kauniaisten kaupunginvaltuutettu Binga Tupamäki valittiin Uudenmaan Kokoomuksen varapuheenjohtajaksi. Kaupunginvaltuutettu Olavi Filppula jatkaa piirihallituksen varajäsenenä.

Sote syö Kauniaista

12.11.2020
Kauniaisten kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Tapani Ala-Reinikka kirjoitti sote- ja maakuntauudistuksesta KaunisGraniin.

Mikäli toivot lisätietoa tapahtumasta/tapahtumista tai haluat lähettää viestiä yhdistyksen hallitukselle,  helpoimmin se onnistuu vasemmalla olevan ilmoittautumis-linkin takana olevan yhteydenottokaavakkeen avulla. Aina voit myös soittaa. Puhelinnumerot löytyvät Tietoa meistä - painikkeen alta.

Huhtikuu 2021

Ei tapahtumia