AJANKOHTAISTA

Kansallisen Kokoomuksen kuntavaaliohjelma

Me kaikki haluamme hyvinvointia, mutta miten siihen päästään? Kokoomus on julkaissut vaaliohjelmansa.

Tervetuloa tutustumaan.

Ehdokkaaksi kuntavaaleihin

Tule mukaan kuntavaaleihin!

Huhtikuussa 2021 valitaan kuntien päättäjät. Tule mukaan päätöksentekoon!

Kauniaisten Kokoomuksen ehdokkaaksi

Uutisia

Kaupunkirata

2.3.2021
Kauniaisten kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Tapani Ala-Reinikka kirjoitti kaupunkiradasta KaunisGraniin.

Antti Häkkäsen keskustelutilaisuus

1.12.2020
Kokoomuksen varapuheenjohtaja Antti Häkkänen pohjusti kattavasti Kauniaisten Kokoomuksen järjestämää keskustelutilaisuutta Kokoomuksen kannoilla ja linjauksilla. Ulko- ja turvallisuuspolitiikka, koulutus, sote-ja maakuntauudistus, talous ja työllisyys olivat keskeisimmät aiheet. Kysymyksiä herätti sote- ja maakuntauudistus sekä lasten ja nuorten hyvinvointi.

Tupamäki Uudenmaan Kokoomuksen varapuheenjohtajaksi

30.11.2020
Kauniaisten kaupunginvaltuutettu Binga Tupamäki valittiin Uudenmaan Kokoomuksen varapuheenjohtajaksi. Kaupunginvaltuutettu Olavi Filppula jatkaa piirihallituksen varajäsenenä.

Sote syö Kauniaista

12.11.2020
Kauniaisten kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Tapani Ala-Reinikka kirjoitti sote- ja maakuntauudistuksesta KaunisGraniin.

Lausunto sote- ja maakuntauudistuksesta

22.9.2020
Kauniainen antoi kriittisen lausunnon sote- ja maakuntauudistuksesta. Kauniaisten Kokoomus ehdotti lausuntoon tiukennuksia, joista kaikista äänestettiin.

Mikäli toivot lisätietoa tapahtumasta/tapahtumista tai haluat lähettää viestiä yhdistyksen hallitukselle,  helpoimmin se onnistuu vasemmalla olevan ilmoittautumis-linkin takana olevan yhteydenottokaavakkeen avulla. Aina voit myös soittaa. Puhelinnumerot löytyvät Tietoa meistä - painikkeen alta.