AJANKOHTAISTA

Tältä sivulta löydät yhdistyksemme tulevat tapahtumat.

Mikäli toivot lisätietoa tapahtumasta/tapahtumista tai haluat lähettää viestiä yhdistyksen hallitukselle,  helpoimmin se onnistuu vasemmalla olevan ilmoittautumis-linkin takana olevan yhteydenottokaavakkeen avulla. Aina voit myös soittaa. Puhelinnumerot löytyvät Kokoomus Kauniaisissa - painikkeen alta.

SEURAKUNTAVAALIT

Kokoomuksen seurakuntaryhmä menestyi hienosti seurakuntavaaleissa Kauniaisissa!

Kauniaisten suomalaisessa seurakunnassa valittiin kirkkovaltuustoon 5 luottamushenkilöä Kokoomuksen seurakuntaryhmän ehdokaslistalta, yhteensä kirkkovaltuustoon valittiin 13 luottamushenkilöä. Valituksi tulivat Tapani Ala-Reinikka, Jaako Nevanlinna, Eija Grotenfelt, Mirja Tiri ja Ville Aro.

Seurakuntaneuvoston 12:sta luottamushekilöstä 4 valittiin Kokoomuksen seurakuntaryhmän ehdokaslistalta: Tapani Ala-Reinikka, Mirja Tiri, Jaako Nevanlinna ja Eija Grotenfelt.

Kauniaisten suomalaisessa seurakunnassa äänestysprosentti oli 17,4, kun se valtakunnallisesti oli 14,4%.

Onnea kaikille valituille!

Lisää tietoa
Seurakuntavaalien tulospalvelu

Uutisia

Hyvät käytänteet kunniamaininta Kauniaisten Kokoomuksen luokkavaari ja luokkamummo -toiminnalle

12.6.2018
Kokoomuksen järjestötoiminnan verkosto (JTV) on myöntänyt kunniamaininnan erinomaisesta, aktiivisesta ja pitkäjänteisestä hyvät käytänteet toiminnasta Kauniaisten Kokoomuksen "Luokkavaari ja luokkamummmo" toiminnalle puoluekokouksen yhteydessä Turussa.

Englanninkielinen päiväkoti Kauniaisiin?

10.5.2018
Kauniaisten kaupunginhallitus päätti antaa Urheilutie 17 sijaitsevan tontin suunnitteluvarauksen englanninkielistä varhaiskasvatusta tarjoavalle ICECille.

Joulukuu 2018

Ei tapahtumia