AJANKOHTAISTA

Tältä sivulta löydät yhdistyksemme tulevat tapahtumat.

Mikäli toivot lisätietoa tapahtumasta/tapahtumista tai haluat lähettää viestiä yhdistyksen hallitukselle,  helpoimmin se onnistuu vasemmalla olevan ilmoittautumis-linkin takana olevan yhteydenottokaavakkeen avulla. Aina voit myös soittaa. Puhelinnumerot löytyvät Kokoomus Kauniaisissa - painikkeen alta.

EDUSKUNTAVAALIT 2019

Kauniaisten Kokoomus on mukana eduskuntavaalityössä. Tervetuloa tapaamaan Kauniaisten Kokoomusta ja Uudenmaan kokoomuslaisia kansanedustajaehdokkaita seuraavasti:
La 30.3. klo 10-14 teltta kauppakeskus Granin edessä
Ke 3.4. klo 7-9.30 aamukahvit Kauniaisten asemalla
Ti 9.4. klo 7-9.30 aamukahvit Kauniaisten asemalla
To 11.4. klo 16-19 teltta kauppakeskus Granin edessä
Pe 12.4. klo 18-20 LähelläDeli. Paikalla Kokoomuksen ehdokkaat Binga Tupamäki, Minna Korpela, Timo Haapaniemi ja Eero Lehti.
La 13.4. klo 9.30-15 teltta kauppakeskus Granin edessä

Tutustu Kokoomuksen vaaliohjelmaan ja Uudenmaan eduskuntavaaliehdokkaisiin.

Kauniaisten valtuuston kokoomusjäsenistä Binga Tupamäki ja Minna Korpela ovat ehdokkaina vaaleissa.

Minna Korpela 152

Minna on uusperheen äiti ja valtuutettu Kauniaisista. Minnan vaaliteemoja ovat ympäristö, yrittäjyys ja nuoret. Minnalla on vahvaa kokemusta liike-elämästä ja yhteiskuntavastuullisista tehtävistä, mm. Puhdas Itämeri hankkeet, Helsinki Cup, Finnish Flash ry sekä HSYn ja Granin Lähiavun hallituksessa.

Minna pyrkii politiikkaan sen ulkopuolelta, koska on valmis ottamaan niskaotteen muutoksesta ja antamaan kokemuksen kilometrit ihmisten käyttöön. Asioita katsotaan raikkailla silmillä ja haluan saada tuloksia aikaiseksi.

Vieraile Minnan vaalisivuilla. Lue myös Minnan blogikirjoitus Lahjoittaisitko vapaaehtoistoimintaan varoja, jos saisit hyvän mielen lisäksi myös veroedun?

Binga Tupamäki 173

Binga on Uudenmaan nuorin kaupunginvaltuutettu Kauniaisista, 20-vuotias filosofian opiskelija ja sanavalmis kokoomusnuori. Bingan sydäntä lähellä ovat vapaus, totuus ja oikeudenmukaisuus. Bingan vaaliteemat ovat yksilöt Massojen sijasta, Tulevaisuuden tekeminen järjellä, ja Jokainen kaikkien puolesta.

Vieraile Bingan vaalisivuilla.

SEURAKUNTAVAALIT

Uutisia

Hyvät käytänteet kunniamaininta Kauniaisten Kokoomuksen luokkavaari ja luokkamummo -toiminnalle

12.6.2018
Kokoomuksen järjestötoiminnan verkosto (JTV) on myöntänyt kunniamaininnan erinomaisesta, aktiivisesta ja pitkäjänteisestä hyvät käytänteet toiminnasta Kauniaisten Kokoomuksen "Luokkavaari ja luokkamummmo" toiminnalle puoluekokouksen yhteydessä Turussa.

Englanninkielinen päiväkoti Kauniaisiin?

10.5.2018
Kauniaisten kaupunginhallitus päätti antaa Urheilutie 17 sijaitsevan tontin suunnitteluvarauksen englanninkielistä varhaiskasvatusta tarjoavalle ICECille.