AJANKOHTAISTA

Kokoomus on mukana Granin joulunavauksessa!

Tule kahville tapaamaan Kokoomuksen kaupunginvaltuutettuja, aluevaltuutettuja ja kansanedustajia Granin joulunavaukseen 1.12.
Torstaina löydät telttamme torilta klo 17-20.

Tervetuloa!

Kiitos luottamuksesta

Kiitos kaikille upeasta tuesta ja hienosta tuloksesta! Onnistuimme tavoitteessamme ja saimme Länsi-Uudenmaan aluevaltuustoon varsinaisen jäsenen ja varajäsenen. Valtuustoon valittiin Kauniaisten Kokoomuksen varapuheenjohtaja Satu Mollgren, puheenjohtaja Tapani Ala-Reinikka on varavaltuutettu.

Teimme yhdessä Kokoomuksesta alueemme suurimman puolueen. Kokoomus sai 27 valtuutettua Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen valtuustoon.

Tästä on hyvä jatkaa tarkeää työtä.

Sote-uudistus tulee. Suomeen perustetaan 21 hyvinvointialuetta vastaamaan kunkin alueen sosiaali- ja terveydenhuollon sekä pelastustoimen tehtävistä. Hyvinvointialueilla ylintä päätösvaltaa käyttää aluevaltuusto.

Aluevaalit järjestetään sunnuntaina 23.1.2022.

Kauniaisten Kokoomuksella on aluevaaleissa nimettynä 5 ehdokasta: Tapani Ala-Reinikka, Tiina Rintamäki-Ovaska, Satu Mollgren, Ritva Häyrinen-Immonen ja Olavi Filppula. Meille on yhteistä ihmisistä ja tulevaisuudesta välittäminen. Haluamme tehdä Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueesta toimivan ja ihmisiä palvelevan kokonaisuuden. Me ymmärrämme talouden merkityksen hyvinvoinnin turvaamisessa.

Kauniainen kuuluu Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueeseen yhdessä Espoon, Hangon, Inkoon, Kirkkonummen, Lohjan, Raaseporin, Siuntion, Karkkilan ja Vihdin kanssa.

Lue lisää aluevaaleista ja kauniaisten aluevaaliehdokkaista.

Kauniaisten Kokoomuksen valtuustoryhmä

Kauniaisten Kokoomuksella on 12 tekevää ihmistä valtuutettuna, lisäksi meillä on 13 varavaltuutettua. Kaupunginvaltuusto on valinnut henkilöt luottamustoimiin. Kokoomuksella on valtuuston puheenjohtajuus, kolme jäsentä kaupunginhallituksessa sekä neljän valiokunnan puheenjohtajuudet. Tutustu meihin.

Hyvinvointia tehdään isolla sydämellä, kestävillä päätöksillä ja toimivalla taloudella.

Miksi tarvitsemme uuden alakoulun?

Kauniaisten Kokoomuksen Satu Mollgren kirjoitti koulurakennuksista:

Kauniaisiin tarvitaan uusi suomenkielinen alakoulu, koska Mäntymäen koulu on liian pieni, liian pienellä tontilla ja liian kallis korjata toimivaksi ja turvalliseksi oppimisympäristöksi.

Lue Sadun kirjoitus

Pidetään huolta Kauniaisten taloudesta

Kauniaisten Kokoomuksen Lauri Ant-Wuorinen kirjoitti kaupunkimme taloudesta:

Kauniaisten taloutta on hoidettu vastuullisesti ilman veronkorotuksia kuluneen valtuustokauden aikana. Talouden tasapainottamisessa on tärkeää, että pidämme huolta tuloista ja pidämme menot kurissa...

Lue Laurin kirjoitus

Kansallisen Kokoomuksen kuntavaaliohjelma

Me kaikki haluamme hyvinvointia, mutta miten siihen päästään? Kokoomus on julkaissut vaaliohjelmansa.

Tervetuloa tutustumaan.

Uutisia

Etätilaisuus: Nousu koronasta 11.5.

6.5.2021
Kauniaisten Kokoomus järjestää 11.5. klo 18-19 virtuaalitilaisuuden aiheella Nousu koronasta.

Elina Lepomäki: Mahdollisuuksien kaupunki 25.3.

9.3.2021
Kauniaisten Kokoomus järjestää etätilaisuuden yhdessä Elina Lepomäen kanssa.

Kaupunkirata

2.3.2021
Kauniaisten kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Tapani Ala-Reinikka kirjoitti kaupunkiradasta KaunisGraniin.

Antti Häkkäsen keskustelutilaisuus

1.12.2020
Kokoomuksen varapuheenjohtaja Antti Häkkänen pohjusti kattavasti Kauniaisten Kokoomuksen järjestämää keskustelutilaisuutta Kokoomuksen kannoilla ja linjauksilla. Ulko- ja turvallisuuspolitiikka, koulutus, sote-ja maakuntauudistus, talous ja työllisyys olivat keskeisimmät aiheet. Kysymyksiä herätti sote- ja maakuntauudistus sekä lasten ja nuorten hyvinvointi.

Tupamäki Uudenmaan Kokoomuksen varapuheenjohtajaksi

30.11.2020
Kauniaisten kaupunginvaltuutettu Binga Tupamäki valittiin Uudenmaan Kokoomuksen varapuheenjohtajaksi. Kaupunginvaltuutettu Olavi Filppula jatkaa piirihallituksen varajäsenenä.

Mikäli toivot lisätietoa tapahtumasta/tapahtumista tai haluat lähettää viestiä yhdistyksen hallitukselle,  helpoimmin se onnistuu vasemmalla olevan ilmoittautumis-linkin takana olevan yhteydenottokaavakkeen avulla. Aina voit myös soittaa. Puhelinnumerot löytyvät Tietoa meistä - painikkeen alta.