AJANKOHTAISTA

VAALIPANEELI 16.3. KAUPUNGINTALOLLA

Tervetuloa vaalipaneeliin Kauniaisten kaupungintalolle torstaina 16.3. klo 17.30-19. Mukana tentissä eduskuntavaaliehdokkaat Mervi Katainen, Mia Laiho, Binga Tupamäki ja Henrik Vuornos.

Tule kuuntelemaan ja itsekin tenttaamaan.

Binga ja Ben Lähellä Delissä ti 21.3.

Eduskuntavaaliehdokas Binga Tupamäki ja kansanedustaja Ben Zyskowicz pitävät yhteisen vaalitilaisuuden Lähellä Deli -kahvilassa tiistaina 21.3. klo 17-18.30. Tervetuloa tutustumaan ja käymään keskustelua! Lähellä Deli sijaitsee Kauniaisten toriaukion laidalla.

Kauniaisten taloudesta

"Kauniaisten taloudella on mennyt hyvin vuonna 2022. Verotulot ovat kertyneet ennakoitua paremmin ja taloutemme on yli 10 miljoonaa euroa ylijäämäinen... Tarvitsemme menojenkasvunhallintaa ja mielestäni tavoite toimintakatteen kasvun rajauksesta +3 % / vuosi on kannatettava tavoite."

Kauniaisten kaupunginhallituksen varapuheenjohtaja Lauri Ant-Wuorinen kirjoittaa kaupungin taloudesta. Lue Laurin kirjoitus.

Eduskuntavaalien vaalipäivä on sunnuntaina 2.4.2023.

Nyt on aika kääntää talous nousuun, lopettaa velaksi eläminen, rakentaa puhtaan ja varman energian suurvalta, varmistaa turvallisuus, kehittää suomalaisia innovaatioita ja parantaa hyvinvointia. Lue Kokoomuksen sivuilta koko vaaliohjelma Nyt on oikea aika kääriä hihat ja ryhtyä töihin.

Kauniaisten kunnanvaltuutettu Binga Tupamäki on eduskuntavaaliehdokkaana. Tutustu kaikkiin Uudenmaan Kokoomuksen ehdokkaisiin.

Vuosi 2022 Kauniaisten kuntapolitiikassa

Mitä tapahtui Kauniaisten kuntapolitiikassa vuonna 2022? Sote-uudistus; strategiaan maltillinen kasvu, matalat verot ja kouluinvestoinnit; kaavoituksessa eteenpäin askel kerrallaan; talousarviossa vuodelle 2023 hyvinvointia ja sivistystä. Lue tiivistelmä isoimmista valtuuston päätöksistä vuodelta 2022.

Kauniaisten Kokoomuksen valtuustoryhmä

Kauniaisten Kokoomuksella on 12 tekevää ihmistä valtuutettuna, lisäksi meillä on 13 varavaltuutettua. Kaupunginvaltuusto on valinnut henkilöt luottamustoimiin. Kokoomuksella on valtuuston puheenjohtajuus, kolme jäsentä kaupunginhallituksessa sekä neljän valiokunnan puheenjohtajuudet. Tutustu meihin.

Hyvinvointia tehdään isolla sydämellä, kestävillä päätöksillä ja toimivalla taloudella.

Miksi tarvitsemme uuden alakoulun?

Kauniaisten Kokoomuksen Satu Mollgren kirjoitti koulurakennuksista:

Kauniaisiin tarvitaan uusi suomenkielinen alakoulu, koska Mäntymäen koulu on liian pieni, liian pienellä tontilla ja liian kallis korjata toimivaksi ja turvalliseksi oppimisympäristöksi.

Lue Sadun kirjoitus

Pidetään huolta Kauniaisten taloudesta

Kauniaisten Kokoomuksen Lauri Ant-Wuorinen kirjoitti kaupunkimme taloudesta:

Kauniaisten taloutta on hoidettu vastuullisesti ilman veronkorotuksia kuluneen valtuustokauden aikana. Talouden tasapainottamisessa on tärkeää, että pidämme huolta tuloista ja pidämme menot kurissa...

Lue Laurin kirjoitus

Uutisia

Etätilaisuus: Nousu koronasta 11.5.

6.5.2021
Kauniaisten Kokoomus järjestää 11.5. klo 18-19 virtuaalitilaisuuden aiheella Nousu koronasta.

Elina Lepomäki: Mahdollisuuksien kaupunki 25.3.

9.3.2021
Kauniaisten Kokoomus järjestää etätilaisuuden yhdessä Elina Lepomäen kanssa.

Kaupunkirata

2.3.2021
Kauniaisten kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Tapani Ala-Reinikka kirjoitti kaupunkiradasta KaunisGraniin.

Antti Häkkäsen keskustelutilaisuus

1.12.2020
Kokoomuksen varapuheenjohtaja Antti Häkkänen pohjusti kattavasti Kauniaisten Kokoomuksen järjestämää keskustelutilaisuutta Kokoomuksen kannoilla ja linjauksilla. Ulko- ja turvallisuuspolitiikka, koulutus, sote-ja maakuntauudistus, talous ja työllisyys olivat keskeisimmät aiheet. Kysymyksiä herätti sote- ja maakuntauudistus sekä lasten ja nuorten hyvinvointi.

Tupamäki Uudenmaan Kokoomuksen varapuheenjohtajaksi

30.11.2020
Kauniaisten kaupunginvaltuutettu Binga Tupamäki valittiin Uudenmaan Kokoomuksen varapuheenjohtajaksi. Kaupunginvaltuutettu Olavi Filppula jatkaa piirihallituksen varajäsenenä.

Mikäli toivot lisätietoa tapahtumasta/tapahtumista tai haluat lähettää viestiä yhdistyksen hallitukselle,  helpoimmin se onnistuu vasemmalla olevan ilmoittautumis-linkin takana olevan yhteydenottokaavakkeen avulla. Aina voit myös soittaa. Puhelinnumerot löytyvät Tietoa meistä - painikkeen alta.

Maaliskuu 2023

Ei tapahtumia