Heikki Kurkela

Biologi, MBA, yhteiskuntasuhdejohtaja, kuntavaaliehdokas

Olen Heikki Kurkela, koulutukseltani biologi & MBA ja ammatiltani yhteiskuntasuhdejohtaja. Olen asunut perheeni kanssa Kauniaisissa lähes 20 vuotta ja viihtynyt erinomaisesti. Meillä Kauniaisissa kaikki on lähellä, palvelut toimivat ja harrastusmahdollisuuksia on monipuolisesti. Minulle tärkeää on myös luonnonläheisyys ja hyvät lähivirkistysalueet. Kuntapolitiikan lisäksi minulla on aikaa liikkua luonnossa sekä harrastaa valokuvausta ja reserviläistoimintaa. Sotilasarvoni on majuri (res).

Olen kolmannen kauden kaupunginvaltuutettu ja tällä valtuustokaudella sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja, kaupunginhallituksen varajäsen, HUS valtuutettu sekä HUS tarkastuslautakunnan jäsen. Aiemmilla valtuustokausilla olen toiminut suomenkielisen koululautakunnan (2009- 2012) sekä tarkastuslautakunnan (2013-2017) puheenjohtajana. Politiikkani arvot ovat Kokoomuslaiset: vapaus, mahdollisuuksien tasa-arvo, sivistys, kannustavuus, suvaitsevaisuus ja välittäminen sekä luonnon ja ympäristön kunnioittaminen. Minulle tärkeää on säilyttää hyvät palvelut ja talous, tehdä yhdessä muiden kanssa entistäkin parempi Kauniainen.

Olen aktiivinen vaikuttaja ja minulla on laaja-alaisesti osaamista, kokemusta sekä näkemystä kuntahallinnosta. Haluan edelleen kantaa vastuuta yhteisistä asioistamme ja Kauniaisten tulevaisuudesta. Sinä päätät vaaleissa siitä – tarvitsen tukeasi.

tai facebookista