TIETOA MEISTÄ

Me olemme Kauniaisten Kokoomus

Kauniaisten Kokoomus toimii kaikkien kauniaislaisten hyvän huomisen puolesta.

Kokoomus on tekijäpuolue. Muutoksen alkuun riittää yksi ihminen. Toteutukseen tarvitaan kokonainen joukkue.

Tule mukaan Kauniaisten Kokoomuksen jäseneksi! Jäsenenä saat suoraa tietoa siitä, mitä Kauniaisissa tapahtuu ja pääset itsekin edistämään tärkeitä asioita. Täytä tietosi täällä ja sinuun ollaan yhteydessä.

Kauniaisten Kokoomus ry yhdessä valtuustoryhmän kanssa:

• huolehtii Kokoomuksen kunnallispoliittisesta toiminnasta Kauniaisissa
  • valmistelee ja hoitaa vaalitoimintaa
  • harjoittaa kokoomuslaista tiedotus-, koulutus- ja julkaisutoimintaa

Yhdistyksen johdon muodostavat yhdistyksen kokous, joita pidetään kahdesti vuodessa ja yhdistyksen hallitus, jossa on tällä hetkellä puheenjohtajien lisäksi seitsemän jäsentä ja sihteeri. Yhdistyksen hallitus ja kokoomuslaiset kaupunginvaltuutetut työskentelevät tiiviisti yhdessä.

Yhdistys on osallistunut aktiivisesti vuosien aikana Grani-päiville ja muihin kaupungin järjestämiin yhteisiin tilaisuuksiin. Yhdistys järjestää luentoja ja muita yhteisiä tapahtumia, kuten vuosittaisien yrittäjien aamiaisen. Valtakunnallisten vaalien yhteydessä kansanedustaja- ja presidenttiehdokkaat ovat aina vierailleet Kauniaisissa.

Jäsenille järjestetään toiveiden mukaan erilaisia tilaisuuksia.

Tule mukaan vaikuttamaan ja osallistumaan. Edustuksellinen demokratia voi hyvin vain elävän kansalaisvaikuttamisen varassa. Näiltä sivuilta löydät yhteystiedot Kokoomusedustajiin ja luottamushenkilöihin, klikkaa, anna palautetta, kysy, ota kantaa.

Voit liittyä Kauniaisten Kokoomuksen jäseneksi täyttämällä lomakkeen täällä. Valitse jäsenyhdistykseksi Kauniaisten Kokoomus r.y.

Kauniaisten Kokoomuksen kuntavaaliohjelma

Kuntavaalit järjestetään 13. kesäkuuta. Kunnissa tehdään päätöksiä, joilla on merkitystä meidän jokaisen arkeen. Kunnat päättävät muun muassa iltapäiväkerhojen toiminnasta, kiinteistö- ja kunnallisverosta ja siitä, miten katuvalot palavat. Kunnissa päätetään myös vanhustenhoidosta, koulujen kielivalinnoista ja uimahallin lippujen hinnoista. Arki tehdään kunnissa.

Miten turvataan hyvinvointi meidän kaupungissamme? Lue Kauniaisten Kokoomuksen kuntavaaliohjelmasta.

Tervetuloa tutustumaan

Kauniaisten Kokoomuksen saavutuksia

Minkälaisia päätöksiä kunnassa tehdään? Päätöksenteko on yhteistyötä ja monesti tulokset ovat pitkien neuvottelujen tulos. Kaikista asioista ei ole yhteisymmärrystä eri ryhmien kesken. Pitkäjänteisellä vaikuttamisella ja päätöksenteolla päästään toisinaan tavoitteiden mukaisiin tuloksiin.

Lue Kauniaisten valtuuston Kokoomusryhmän saavutuksista edellisellä vaalikaudella.