Ville Aro

Kuntavaaliehdokas

Tyhmyyttä on, kun päätetään asioista eikä niiden seurauksista.

Paljasjalkaisena kauniaislaisena ja noin 30-vuotiaana "boomerina", kahden pienen lapsen isänä, olen iloinen ja erityisen kiitollinen kotikaupunkimme kattavasta palvelutarjonnasta sekä sen monipuolisista liikunta- ja harrastusmahdollisuuksista. Kauniaisissa on mukava asua ja elää. Rakas kotikaupunkimme on jopa tituleerattu maailman onnellisimmaksi kaupungiksi*.

Kauniainen on kuitenkin enemmän kuin paikannimi, kaupunki tai asuinalue. Ennemminkin kyse on yhteisöstä, kulttuurista... Meillä on jotain ainutlaatuista: ihmiset kohdataan ystävällisyydellä ja asiat ammattimaisuudella, työtä tehdään tarmokkaasti yhteisten päämäärien eteen ja yhteistyö toimii. Hyvän yhteishengen ja tekemisen meiningin säilyminen edellyttää toki myös vastuullista päätöksentekoa; vastuulliset päätökset ovat eittämättä niitä, joista seuraa ympäristölle ja ihmisille hyvää tai sitäkin parempaa. Siten vastuullisiin päätöksiin on helppo sitoutua.

Kukoistavan kunnan elinehto:

Värikkyys - on se sitten erilaisia palveluja, ympäristöjä, mahdollisuuksia, ihmisiä, tarinoita, jne. monimuotoisuutta - tuo iloa kaikkeen tekemiseen, elämään ylipäätään.
Iloinen ja siksi sujuva tekeminen taas saa aikaan onnellisuutta.
Onni on onnellisuuden seuraus. Onnelliset ihmiset "valmistavat" onnen ja kukoistavat, niin heidän ympäristönsäkin silloin.

Tahdon, että Kauniainen on meille kaikille - onneksi! Lämmin kiitos luottamuksesta.

t. Villesi

(*Lähde: https://www.nytimes.com/2018/12/24/world/europe/finland-happiness-social-services.html)