Satu Mollgren

VTM, yrittäjä, kuntavaaliehdokas

Olen 39-vuotias yrittäjä, kaupunginvaltuutettu ja kolmen lapsen äiti. Koulutukseltani olen valtiotieteiden maisteri taloustieteestä. Minulle on tärkeää, että Grani on hyvä paikka elää, nyt ja tulevaisuudessa. Olen kuluvalla kaudella toiminut Kauniaisten suomenkielisen opetus- ja varhaiskasvatusvaliokunnan puheenjohtajana, vuoden valtuuston toisena varapuheenjohtajana ja kaupunginhallituksen varajäsenenä. Haluan jatkaa työtä toimivan Kauniaisten eteen ja kehittää edelleen palveluita asukaslähtöisesti.

Lapsiperheiden palvelut, luonnonläheisyys ja kaupungin toimintojen kehittäminen ovat tärkeitä teemoja minulle. Vastuullisella ja kestävällä päätöksenteolla voimme kehittää entistä parempia palveluita, samalla kun pidämme työn verottamisen mahdollisen maltillisena. Minusta on todella tärkeää, että päätöksenteko kunnassa on avointa ja läpinäkyvää, kuntalaisia kuunnellaan ja päätökset perustuvat oleelliseen tietoon.

Minun Kauniainen katsoo tulevaisuuteen.

Sadun kirjoituksia Kauniaisten Kokoomuksen sivuille:

Lasten ja nuorten hyvinvointi kantaa
Uusi koulurakennus
Valtuustokauden saavutuksia