Sari Mutka

Erityisasiantuntija, kuntavaaliehdokas

Olen koulutukseltani kauppatieteiden maisteri ja työskentelen erityisasiantuntijana Tuomioistuinvirastossa taloussuunnittelun tehtävissä. Toimin tällä hetkellä kaupunginvaltuuston jäsenenä ja olen tarkastusvaliokunnan jäsenenä. Tarkastusvaliokunnan jäsenyys on ollut erittäin mielenkiintoista ja se on tarjonnut laajan näkemyksen kaupungin kaikkeen toimintaan. Oikeudenmukaisuus ja ihmisten tasa-arvoinen kohtelu ovat minulle keskeisitä arvoja sekä valtuustotyössä että omassa elämässä.

Luonnossa liikkuminen on tärkeä henkireikä varmasti meille kaikille ja onneksi Kauniaisissa on hyvät mahdollisuudet tähän. Haluan pitää Kauniaisen myös jatkossa luonnonläheisenä ja puutarhamaisena kaupunkina, jossa on hyvät palvelut ja kulkuyhteydet. Liian tiivis asuminen vie tilaa vehreältä luonnolta.

Kaupungin kestävä talous luo edellytykset itsenäiselle Kauniaiselle myös tulevaisuudessa ja tämä tulee olemaan yksi tärkeimmistä painopistealueista tulevalla valtuustokaudella.