Mustafa Orhan

Kuntavaaliehdokas

Olen 40-vuotias mies, yhden lapsen isä Kauniaisista. Ammatiltani olen erityiskoulunkäyntiavustaja ja sivutyönä teen erilaisia mediatöitä. Olen päättänyt lähteä ehdolle kuntavaaleihin Kauniaisissa tänä keväänä. Yhteiskunnalliset asiat kiinnostavat minua joten haluan laittaa korteni kekoon ja tehdä Kauniaisista entistäkin paremman paikan. Kukaan ei hoida asioita meidän puolestamme, meidän kauniaislaisten pitää tehdä se itse. Pyrin valtuustoon, jotta pääsen tekemään töitä tulevaisuuden puolesta yhdessä teidän kansanne.

Olen muuttanut Suomeen Turkista vuonna 2008 ja asunut Kauniaisissa vuodesta 2012 lähtien. Kauniainen on nimensä mukaisesti kaunis ja viihtyisä paikka. Suunnittelen ja toteutan erilaisia kuvausprojekteja, jotta ”Kauniaisten Helmet” olisivat nähtävissä kaikille digitaalisessa maailmassa. Minulle tärkeitä asioita ovat huolenpito (vauvasta vaariin), oikeudenmukaisuus ja viihtyvyys.

Mottoni on "maailma paranee kun yksilö paranee, ja päinvastoin".