Hanna-Riikka Myllymäki

DI, liiketoimintajohtaja, kuntavaaliehdokas

Olen kaksosten (21v.) äiti ja DI Kauniaisista. Työskentelen liiketoimintajohtajana Aalto-yliopiston johtamis- ja täydennyskoulutusyrityksessä. Olen myös kahden kasvuyrityksen hallituksen jäsen, TEKin Koulutusvaliokunnan puheenjohtaja, lisäksi olen toiminut Kauniaisissa Keskusvaalilautakunnan jäsenenä. Minulle tärkeitä asioita ovat koulutus sen kaikilla tasoilla, laadukas varhaiskasvatus, peruskoulutus ja korkeakoulutus sekä erityisesti elinikäinen oppiminen. Kaunaisissa tavoitteenani on kestävien ratkaisujen tekeminen, kaikenikäisten arjen sujuvuus, sekä vankka ja kestävä taloudenpito.

Olen asunut lapsuuteni ja nuoruuteni Kauniaisissa. Palasimme tänne 18 vuotta sitten muualla Suomessa ja ulkomailla vietetyn ajan jälkeen. Takaisin muuttamisessa painoivat erityisesti mahdollisuus löytää asunto nopeasti, lasten päivähoito, koulut, ja lähellä olevat harrastusmahdollisuudet sekä lapsille, nuorille että aikuisille. Myös hyvin toimiva terveydenhuolto painoi vaakakupissa. Näin pitää olla myös tulevaisuudessa. Haluan jatkaa äitini vuosikymmenten mittaista työtä Kauniaisten eteen. Kaupungin talous on vahvalla pohjalla, jotta se pysyykin siellä tarvitaan jatkuvaa, taloudellisiin tunnuslukuihin perustuvaa suunnittelua.