KUNTAVAALIT 2021

Kauniaisten Kokoomuksen kuntavaaliohjelma

Kuntavaalit järjestetään 13. kesäkuuta. Kunnissa tehdään päätöksiä, joilla on merkitystä meidän jokaisen arkeen. Kunnat päättävät muun muassa iltapäiväkerhojen toiminnasta, kiinteistö- ja kunnallisverosta ja siitä, miten katuvalot palavat. Kunnissa päätetään myös vanhustenhoidosta, koulujen kielivalinnoista ja uimahallin lippujen hinnoista. Arki tehdään kunnissa.

Miten turvataan hyvinvointi meidän kaupungissamme? Lue Kauniaisten Kokoomuksen kuntavaaliohjelmasta.

Tervetuloa tutustumaan

Kauniaisten Kokoomuksen kuntavaaliehdokkaat

Kauniaisten Kokoomuksella on kuntavaaleissa 34 ehdokasta. Meille on yhteistä ihmisistä, Kauniaisista, luonnosta ja tulevaisuudesta välittäminen. Haluamme kehittää kaupunkiamme kestävästi ja ymmärrämme talouden merkityksen hyvinvoinnin turvaamisessa. Ollaan maailman onnellisin kaupunki tulevaisuudessakin!

Tervetuloa tutustumaan ehdokkaisiin!

Tuula ja Harri ovat Kauniaisten Kokoomuksen jäseniä ja kuntavaaliehdokkaita. Kaksi kirjoittajaa, kaksi erilaista pohdintaa siitä, miksi ovat asettuneet ehdolle kuntavaaleihin. Lue heidän ajatuksistaan.

Kunnat huolehtivat mm. siitä, että kotiin tulee juomakelpoista vettä, työtön saa koulutusta, työtä tai kuntoutusta, jätehuolto toimii, lapset saavat varhaiskasvatusta ja käyvät peruskoulun. Kunta mahdollistaa liikunta- ja kulttuuripalveluita, kotouttaa maahanmuuttajia, sekä huoltaa ulkoilumaastoja ja katuja.

Valtuustossakin teot ratkaisevat. Kokoomus on Kauniaisten valtuustossa aktiivisesti edistänyt kauniaislaisten hyvinvoinnin turvaamista, sekä kaupungin ja organisaation kehittymistä.

Kauniaisten Kokoomuksen saavutuksia

Minkälaisia päätöksiä kunnassa tehdään? Päätöksenteko on yhteistyötä ja monesti tulokset ovat pitkien neuvottelujen tulos. Kaikista asioista ei ole yhteisymmärrystä eri ryhmien kesken. Pitkäjänteisellä vaikuttamisella ja päätöksenteolla päästään toisinaan tavoitteiden mukaisiin tuloksiin.

Lue Kauniaisten valtuuston Kokoomusryhmän saavutuksista kuluvalla vaalikaudella.

Kansallisen Kokoomuksen kuntavaaliohjelma

Me kaikki haluamme hyvinvointia, mutta miten siihen päästään? Kokoomus on julkaissut vaaliohjelmansa.

Tervetuloa tutustumaan.