KUNTAVAALIT 2021

Kauniaisten Kokoomuksen kuntavaaliohjelma

Kuntavaalit järjestetään 13. kesäkuuta. Kunnissa tehdään päätöksiä, joilla on merkitystä meidän jokaisen arkeen. Kunnat päättävät muun muassa iltapäiväkerhojen toiminnasta, kiinteistö- ja kunnallisverosta ja siitä, miten katuvalot palavat. Kunnissa päätetään myös vanhustenhoidosta, koulujen kielivalinnoista ja uimahallin lippujen hinnoista. Arki tehdään kunnissa.

Miten turvataan hyvinvointi meidän kaupungissamme? Lue Kauniaisten Kokoomuksen kuntavaaliohjelmasta.

Tervetuloa tutustumaan

Kauniaisten Kokoomuksen kuntavaaliehdokkaat

Kauniaisten Kokoomuksella on 33 ehdokasta listalla. Tervetuloa tutustumaan ehdokkaisiin!

ILMOITTAUDU EHDOKKAAKSI

Ilmoittaudu mukaan Kauniaisten kuntavaaleihin

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Vielä ehdit mukaan ehdokkaaksi. Tule vaikuttamaan kauniaislaisten hyvinvointiin ja Kauniaisten tulevaisuuteen. Täytä lomake ja otamme yhteyttä.

TIETOA EHDOKKAAKSI ASETTUMISESTA

Mitä ehdokkaaksi lähteminen tarkoittaa? Kuntavaaliehdokkaan ei tarvitse olla kunnallisasioiden erityistuntija, sitä varten päätösten valmistelussa on virkamiehiä.

Lue vaalipäällikön terveiset

Valtuutetun työ - miten valtuusto toimii?

Miksi lähdin mukaan?

Tuula ja Harri ovat Kauniaisten Kokoomuksen jäseniä ja kuntavaaliehdokkaita. Kaksi kirjoittajaa, kaksi erilaista pohdintaa siitä, miksi ovat asettuneet ehdolle kuntavaaleihin. Lue heidän ajatuksistaan.

Kansallisen Kokoomuksen kuntavaaliohjelma

Me kaikki haluamme hyvinvointia, mutta miten siihen päästään? Kokoomus on julkaissut vaaliohjelmansa.

Tervetuloa tutustumaan.