KUNTAVAALIT 2021

ILMOITTAUDU EHDOKKAAKSI

Ilmoittaudu mukaan Kauniaisten kuntavaaleihin

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Kauniaisten Kokoomuksen kuntavaaliohjelma

Miten turvataan hyvinvointi meidän kaupungissamme? Lue Kauniaisten Kokoomuksen kuntavaaliohjelmasta.

Tervetuloa tutustumaan

Kansallisen Kokoomuksen kuntavaaliohjelma

Me kaikki haluamme hyvinvointia, mutta miten siihen päästään? Kokoomus on julkaissut vaaliohjelmansa.

Tervetuloa tutustumaan.

Kunnissa tehdään päätöksiä, joilla on merkitystä meidän jokaisen arkeen. Kunnat päättävät muun muassa iltapäiväkerhojen toiminnasta, kiinteistö- ja kunnallisverosta ja siitä, miten katuvalot palavat. Kunnissa päätetään myös vanhustenhoidosta, koulujen kielivalinnoista ja uimahallin lippujen hinnoista. Arki tehdään kunnissa.

Käy katsomassa Kauniaisten Kokoomuksen jo nimetyt kuntavaaliehdokkaat täältä.

TIETOA EHDOKKAAKSI ASETTUMISESTA

Mitä ehdokkaaksi lähteminen tarkoittaa? Kuntavaaliehdokkaan ei tarvitse olla kunnallisasioiden erityistuntija, sitä varten päätösten valmistelussa on virkamiehiä.

Lue vaalipäällikön terveiset

Valtuutetun työ - miten valtuusto toimii?

Miksi lähdin mukaan?

Tuula ja Harri ovat Kauniaisten Kokoomuksen jäseniä ja kuntavaaliehdokkaita. Kaksi kirjoittajaa, kaksi erilaista pohdintaa siitä, miksi ovat asettuneet ehdolle kuntavaaleihin. Lue heidän ajatuksistaan.